Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Enstaka ex inne på SS

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Enstaka ex inne på SS

Elvis sitter säkert och kacklar ondskefullt någonstans just nu, gnidandes sina händer samtidigt som han plirar bort mot bolagskassarna som står i det skuggiga hörnet på kontoret.

Om inte han gör det så är det någon annan buse! ;D
 
Trådskapare
CH

CH

Medlem
SV: Enstaka ex inne på SS

Keen skrev:
Borta nu. Fan att man inte jobbar inne i stan längre :mad:

Nej det är ju inte speciellt ofta man ser Selosse på SS.
Verkar inte som det var någon på forumet som köpte dem för då hade det väll dykt upp snabbt som f-n i "era senaste vinköp" tråden
 

Keen

slan
SV: Enstaka ex inne på SS

Krug skrev:
Elvis sitter säkert och kacklar ondskefullt någonstans just nu, gnidandes sina händer samtidigt som han plirar bort mot bolagskassarna som står i det skuggiga hörnet på kontoret.

Om inte han gör det så är det någon annan buse! ;D

Tror Elvis är ute och reser nånstans, så han missade dem också.
 
SV: Enstaka ex inne på SS

Privatimport som blev inlagda av misstag. Telefon är en bra uppfinning ibland. Köpte på mig 4 Inital förra veckan men blev lite sugen på fler.

Så det var ingen på forumet som fick dessa
 

Elvis

Medlem
SV: Enstaka ex inne på SS

Jag är på Malta och missade detta totalt.

Däremot stod jag igår och suktade över Bollinger VVF 1999 och Cristal 2002 på Arlanda (kostar 4000 kr respektive 1450 kr). De har fått en ny fin tax free-avdelning på terminal 5 och champagneutbudet har blivit betydligt bättre. Dock måste man resa utanför EU för att få köpa. :(
 

hampus86

Medlem
SV: Enstaka ex inne på SS

Elvis skrev:
Jag är på Malta och missade detta totalt.

Däremot stod jag igår och suktade över Bollinger VVF 1999 och Cristal 2002 på Arlanda (kostar 4000 kr respektive 1450 kr). De har fått en ny fin tax free-avdelning på terminal 5 och champagneutbudet har blivit betydligt bättre. Dock måste man resa utanför EU för att få köpa. :(

haha, gjorde samma sak inan jag åkte till NY :p.
 

SUPRA

Bäst
SV: Enstaka ex inne på SS

Elvis skrev:
De har fått en ny fin tax free-avdelning på terminal 5 och champagneutbudet har blivit betydligt bättre.

Å andra sidan kunde det inte bli mycket sämre.
Minns de dammiga Cristal-flarrorna som stod 20 cm från en spotlight. ::)

Tror jag måste åka lite oftare till Norge. 4.000 kr är väl dock inget fyndpris för en VVF?
 

R.P

Medlem
SV: Enstaka ex inne på SS

SUPRA skrev:
Tack. Bokad.

Vilket sammanträffande! Jag skickade nån att hämta upp den efter lunch idag...ringde henne nu och hon sa att hon gör det imorgon, damn!
 

SUPRA

Bäst
SV: Enstaka ex inne på SS

Storyn var iaf den att jag ringde, han bekräftade och sa att det var en retur och la den i mitt namn/nummer.

Jaja, man vinner ibland och ibland inte. En Krug Clos de Mesnil 1980 missade jag själv idag. Pris ~6.500 kr, borde ju vara om inte prisvärt så ett bra pris.
 

Pomerol

Medlem
Toppen