Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Ett stopp i Jura - producentbesök som ej behöver bokas?

Fredrik L

Medlem
Har lyckats klämma in ett stopp i Jura på vägen ned genom Europa. Är den någon som vet om det finns producenter där man inte behöver boka i förväg för att kunna svänga förbi på en snabb provning och lite inköp? Har svårt att hinna boka, och dessutom uppge en exakt tid när vi kör förbi.
 

Daniel A

Administratör
När åker du? Jag har Wink Lorchs bok om Jura, och har för mig att det finns en del matnyttig info där. Men boken är på resande fot och jag får tillbaka den först nästa helg.
 

Pessoa

Medlem
När åker du? Jag har Wink Lorchs bok om Jura, och har för mig att det finns en del matnyttig info där. Men boken är på resande fot och jag får tillbaka den först nästa helg.
Boken ska vara mycket bra. Det är just Wink Lorch som skrivit om Jura på Wine travel guides. (Sidan ska avvecklas.)
 
Toppen