Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Få tag i cassoulet?

Mmm

Medlem
Någon som vet var man kan köpa cassoulet på konserv (hel eller halv) i Sverige? Helst i Malmö, men även om det går att beställa annorstädes. Merci :)
 
Trådskapare
M

Mmm

Medlem
SV: Få tag i cassoulet?

Wow tack! :)

Fick ett plöstligt sug på en rejäl portion cassoulet och ett riktigt vresigt Madrianvin. Perfekt vintermat!
 
SV: Få tag i cassoulet?

Mmm skrev:
Någon som vet var man kan köpa cassoulet på konserv (hel eller halv) i Sverige? Helst i Malmö, men även om det går att beställa annorstädes. Merci :)

Vadav detta intresse för konserverad cassoulet?
 
Trådskapare
M

Mmm

Medlem
SV: Få tag i cassoulet?

Anders Landström skrev:
Vadav detta intresse för konserverad cassoulet?

Det är en av få maträtter som är lika god att köpa färdiglagad som att göra själv. I alla fall de gånger jag har försökt...
 

sunqan

Vinös
SV: Få tag i cassoulet?

Där ser man... Jag hade ingen aaning om att min böngryta hade ett namn :) men varför köpa konserverat när den är så roöig att laga (även om det brukar ta ett par timmar). Gör en rejäl sats och släng i frysen istället.

Skickat från min GT-I9100
 
Toppen