Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Förhandstips CAV 0011

Caviste

Leverantör
Hej,

Imorgon kl 14 släpper vi CAV 0011 på hemsidan www.caviste.se

Vi vill inte avslöja vilken producent det rör sig om men kan säga att det är odlarskumpa. Ni som följt Caviste sedan starten kan säkert lista ut vilken odlare det är :-X

Se till att anmäla er på e-postlistan för att bli meddelad samma sekund som vi publicerar på hemsidan där man kan läsa om producenten och beställa direkt. Vår allokering är alldeles för liten och trycket mycket stort.

Vi ska försöka hinna skriva några rader i detta forum men det kan dröja till senare på eftermiddagen i morgon.
 
Sv: Förhandstips CAV 0011

Fick möjlighet att prova under kvällen och då Caviste valt att vara hemlig så vill jag ju inte vara så. Kan dock säga att det är väl värt att vänta på. Årgången av detta vin var otroligt koncentrerat. Stark rekommendationer. Fyra vinfläckar
 

Keen

slan
SV: Förhandstips CAV 0011

Skickade in ett par sekunder efter 14, hoppas jag får.

Har bara druckit Dame de Couer, som var grym, så hoppas att resten är bra också. Synd att den inte går att få tag på bara.
 

egonx

Medlem
SV: Förhandstips CAV 0011

Kul att det går så bra med försäljningen! Jag gillar verkligen konceptet. Någon gång ska jag också hinna med att beställa. :)
 
SV: Förhandstips CAV 0011

Fick leverans av mina Savart igår. Riktigt bra service. En sak undrar jag över, fick med ett antal påsar som man kan använda då man ger bort flaskor. Förstår inte det konceptet. Inga av mina Savart kommer att ges bort :)
 

Keen

slan
SV: Förhandstips CAV 0011

Anders Landström skrev:
Fick leverans av mina Savart igår. Riktigt bra service. En sak undrar jag över, fick med ett antal påsar som man kan använda då man ger bort flaskor. Förstår inte det konceptet. Inga av mina Savart kommer att ges bort :)

Haha, samma här!
 

Kostjan

Mot bättre vetande
SV: Förhandstips CAV 0011

Anders Landström skrev:
Fick leverans av mina Savart igår. Riktigt bra service. En sak undrar jag över, fick med ett antal påsar som man kan använda då man ger bort flaskor. Förstår inte det konceptet. Inga av mina Savart kommer att ges bort :)
+ 1 ;D
 
Trådskapare
Caviste

Caviste

Leverantör
SV: Förhandstips CAV 0011

Anders Landström skrev:
En sak undrar jag över, fick med ett antal påsar som man kan använda då man ger bort flaskor. Förstår inte det konceptet. Inga av mina Savart kommer att ges bort :)

Nu tycker jag vi bestämmer att du tar med en flaska Savart i en Cavistepåse nästa gång du är bortbjuden på middag. Det gäller Keen också. ;D

Imorgon smäller det igen!
 

Keen

slan
SV: Förhandstips CAV 0011

Caviste skrev:
Nu tycker jag vi bestämmer att du tar med en flaska Savart i en Cavistepåse nästa gång du är bortbjuden på middag. Det gäller Keen också. ;D

Imorgon smäller det igen!

Jag gjorde det i måndags! 08:an var mycket uppskattad, dock hade jag inte fått presentpåsarna än...
 

Jos

Medlem
SV: Förhandstips CAV 0011

Caviste skrev:
Nu tycker jag vi bestämmer att du tar med en flaska Savart i en Cavistepåse nästa gång du är bortbjuden på middag. Det gäller Keen också. ;D

Imorgon smäller det igen!


Och var är mina Martin?? :p




Och nu kanske jag är lite trög men... I morgon smäller det igen? Vad för viner står ju inte? Jag har ju tydligen missat den provningen också.
 
Toppen