Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Försnack till - Låt oss dela en pava över nätet - oktober 2014

mnor

Medlem
Har så gott som bestämt mig för vad månadens vin blir. Planerar dock att först släppa informationen sent den 30:e September, då jag tidigare sett att tjuvstart från västra sidan av Sverige är ofta förekommande:). Om det finns arguments för att släppa på informationen tidigare så är jag öppen för diskussion.
 

Mattias Schyberg

Administratör
Har så gott som bestämt mig för vad månadens vin blir. Planerar dock att först släppa informationen sent den 30:e September, då jag tidigare sett att tjuvstart från västra sidan av Sverige är ofta förekommande:). Om det finns arguments för att släppa på informationen tidigare så är jag öppen för diskussion.
Tjuvstart...sen när ansågs "att ligga i framkant" som något negativt? ;)

Ser framemot ditt val. Hade varit kul med något som bubblar, men nu är det inte jag som väljer. Jag har inget emot att veta i god tid innan vilket vin det blir. Men det spelar nog ingen roll...
 
Toppen