Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Fontodi

MartinBz

Medlem
Då jag vet att jag inte är den enda här på forumet som uppskattar Fontodis Chianti Classico (hej The Wall!), så tänkte jag att någon av er kanske kunde upplysa mig om en sak. Jag hittade ett vin på en Catawiki-auktion som heter Fontodi Chianti Classico Gran Selezione Terrazze San Leolino. Det här var en nyhet för mig! Att googla på det leder inte till så mycket, på Cellartracker finns det bara 23 flaskor totalt, vinet finns det knappt någon info om på wine-searcher, och det är inte ens listat bland vinerna på Fontodis egen hemsida... Är det någon som vet vad det är för något? Och framför allt, om det är något värt att satsa på? :rolleyes:
 

buteljen

Medlem
96p från Decanter

28AFC690-36F7-4741-BE26-BC6A059E8805.png
 
Last edited:
Trådskapare
MartinBz

MartinBz

Medlem
Tack! Tänk, det kanske är värt att prenumerera på de där sajterna ändå. Hoppas att Decanter ligger närmare vad jag tycker, då jag ropade hem två flaskor :D
 
Toppen