Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Forummedlemmar på Instagram.

tobbe81

Medlem
Man är lite slarvig med att lägga upp allt man äter och dricker här på forumet så ni forummedlemmar vad är era Instagram namn vet att jag har några men det finns säker flera , så kan man även följa er där mitt är tobiasfriedman .
 

Mattias Schyberg

Administratör
Man är lite slarvig med att lägga upp allt man äter och dricker här på forumet så ni forummedlemmar vad är era Instagram namn vet att jag har några men det finns säker flera , så kan man även följa er där mitt är tobiasfriedman .
Bra initiativ! Sköter ju det mesta i inläggsväg på forumets konto (finewinesse) och vet inte alltid vilka besökare som är medlemmar här. Många är enkla att lista ut, men säkerligen inte alla. Mitt egna konto finner man via mattias_schyberg, men jag har ännu inte postat ett enda inlägg tyvärr. Det kanske kommer så småningom. :)
 

ChristianB

DipWSET
Jag har också ett konto, men det är ingen vits att följa mig just nu egentligen; telefonen har en spricka i överkant som gör att jag inte kan posta bilder. :p

Men vill man spana lite på gamla meriter (och nya kommer förstås så snart jag bytt telefon!) så har jag kontot: christian.borg.3785 :)
 

akaSami

Livsnjutare
nog finns man där alltid, varning dock för att det läggs upp en del icke mat och vin relaterat också :D
 

Emanuel

Instagram; Swedish Champagne Dude
Emanuel_Kalmar Om man nu mot förmodan skulle vilja se bilder på gamla oljeriggar, diverse byggprojekt och en och annan vinflaska...
 

KockJohan

Cioccolato Catering
Leverantör
min är ju ytterst mat-relaterad eftersom det dels är mitt företagskonto, men lite prat om vin blir det allt också (utöver drycka kockinlägg förståss ;) ):)
-> CioccolatoCatering <-
 
Toppen