Hej,
Jag har ett vinlagringsskåp som jag tänkte sälja eftersom vi ska flytta. Det finns även runt 90 flaskor som ligger på lagring (12 grader) i skåpet. Skåpet är ungefär 1 år (Le Sommelier).
Jag bara tänkte höra om man får sälja detta (allt tillsammans)? Eller man bör behålla vinet och sälja skåpet separat?
Hur hade ni gjort?
Tack
Jag har ett vinlagringsskåp som jag tänkte sälja eftersom vi ska flytta. Det finns även runt 90 flaskor som ligger på lagring (12 grader) i skåpet. Skåpet är ungefär 1 år (Le Sommelier).
Jag bara tänkte höra om man får sälja detta (allt tillsammans)? Eller man bör behålla vinet och sälja skåpet separat?
Hur hade ni gjort?
Tack