Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Fråga om försäljning

Stefanmlm

Medlem
Hej,
Jag har ett vinlagringsskåp som jag tänkte sälja eftersom vi ska flytta. Det finns även runt 90 flaskor som ligger på lagring (12 grader) i skåpet. Skåpet är ungefär 1 år (Le Sommelier).

Jag bara tänkte höra om man får sälja detta (allt tillsammans)? Eller man bör behålla vinet och sälja skåpet separat?

Hur hade ni gjort?

Tack
 
Toppen