Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Glasbutik i Österrike?

downtown

Medlem
Hej vinvänner!
Jag ska till Österrike över helgen och kommer besöka bl.a. Salzburg och Wien. Samtidigt tänkte jag passa på att införskaffa lite glas ur Riedels Veritas-serie om möjligheten finns. Jag bara gissar att det är billigare i hemlandet.
Känner någon av er till någon glasbutik i ovan nämnda städer, som kan tänkas ha dessa glas? Jag hittade ingen lista över återförsäljare på Riedels webb.

/Fredrik
 
Ett annat tips är att kolla vildmedvin.se då och då. Dom håller ganska bra priser på Riedel glasen och har ibland rea på dom.
Jag köpte ett 6-pack bordeaux glas därifrån på rea för 899kr. (fri frakt om du handlar för 749kr till Sverige)
 
Toppen