Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Gonon 2018

HerrMelin

Medlem
Hämtade ut mina flaskor idag! Gick ju ovanligt fort måste jag säga, känns helt klart som ett bra avslut på den här veckan :cigarr:
 

tobbe81

Medlem
Blev utan röda men vita fick man nu hem
IMG_20200515_201203_896.jpg
 

jrick

Medlem
Hämtade ut mina 3 flaskor Saint-Joseph rouge och två flaskor Les Iles Feray idag. Nu gäller det bara att ha disciplin och hålla fingrarna borta.
Lite sent svar men drack Les Iles Feray under sommaren och hösten (coravinade första gången) och jag tyckte att det var helt fantastiskt gott, behövs inte väntas på.
 

Silex

Medlem
Lite sent svar men drack Les Iles Feray under sommaren och hösten (coravinade första gången) och jag tyckte att det var helt fantastiskt gott, behövs inte väntas på.
Jo, min disciplin var så klart inte alls bra och jag har också provat en Les Iles Feray :). Jag skrev följande på CT: Obviously a very young wine. Great structure with typical Syrah characteristics (dark fruit, olives) along with some more elegant red fruit nuances. It works to drink this on its primary fruit but will certainly show more of its full potential with some bottle age. 92p. Ser att du gav ett par pinnar mer och med lite mer tid skriver jag gärna under på det. Saint-Joseph har jag lyckats hålla fingrarna borta ifrån än så länge.
 
Last edited:

jrick

Medlem
Jo, min disciplin var så klart inte alls bra och jag har också provat en Les Iles Feray :). Jag skrev följande på CT: Obviously a very young wine. Great structure with typical Syrah characteristics (dark fruit, olives) along with some more elegant red fruit nuances. It works to drink this on its primary fruit but will certainly show more of its full potential with some bottle age. 92p. Ser att du gav ett par pinnar mer och med lite mer tid skriver jag gärna under på det. Saint-Joseph har jag lyckats hålla fingrarna borta ifrån än så länge.
Ja och jag strösslar inte med 94-or precis. Det var verkligen helt grymt och mitt i prick för min smak på syrah :)
 

Foodcoma

Medlem
Släpptes nu vid 10:00, verkar finnas kvar fortfarande (2019).
5179101 artikelnummer på systemet.
max tre flaskor per person annars makuleras beställningen.
 

mackan92

Medlem
Släpptes nu vid 10:00, verkar finnas kvar fortfarande (2019).
5179101 artikelnummer på systemet.
max tre flaskor per person annars makuleras beställningen.
Hängde på låset och nöp 3 flaskor! Fått orderbekräftelse också - yeah!
 
Toppen