Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Gruppen "Vin" på facebook

Broderisak

Medlem
Hej på er!
Vill bara göra lite reklam för min vin grupp "Vin" på Facebook.
En mycket enkel sida med massa tips på alla slags viner.
Välkomna
/Stefan
 
M

marianne

hejsan har två franksa viner 1983 och 1987 som jag skulle vilja sälja. vet du någon grupp om det+
 

Tomas Lindblom

fd Deppodi
Moderator
hejsan har två franksa viner 1983 och 1987 som jag skulle vilja sälja. vet du någon grupp om det+

Hej Marianne,

Välkommen till forumet. :)
Lägg gärna upp en bild eller flera på vinerna så kan du säkert få hjälp att få en prisbedömning från forumet.

Det lättaste när det gäller försäljning av alkohol, när allting ska skötas på rätt och lagligt sätt, är att kontakta systembolaget och sälja vinerna på deras auktioner. Det finns massa trådar här på forumet då det diskuteras tidigare!
Försäljning av alkohol från en privatperson till annan är olagligt i Sverige, och ingenting som vi diskuterar här på forumet.
 
Toppen