Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Hittat under sommarstugan...

LarsW

Medlem
Halloj vinvänner.

Vi ska flytta på ett av husen där vi har vår sommarstugor i familjen och jag började plocka bort sten från grunden idag. Efter en liten stund kom jag in i en liten gömma med tomflaskor som av utseende och årtal på flaskorna nog legat där en stund... :D
Säkert nån lite skamsen själ av mina äldre släktingar som gömt sina tomflaskor där istället för att låta andra se dem.

Dessa är avsevärt äldre än mig så nyfiken om någon har något spännande att säga som dem.
thumbnail_20180809_210024.jpg
thumbnail_20180809_210055.jpg
thumbnail_20180809_210127.jpg
 
Last edited:
Toppen