Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Idala Vinhandel

mperor

Medlem
Hej,
Har någon av er erfarenhet av Idala Vinhandel? Hittar inga recensioner om dem alls.

Med vänlig hälsning, Philip Rosberg
 

JonasBo

Medlem
Jag har inte köpt där själv, men en kompis har köpt Cavallotto från dem, som visade sig vara kokta. Men det kan ju varit otur?!
 
Trådskapare
M

mperor

Medlem
Jag har inte köpt där själv, men en kompis har köpt Cavallotto från dem, som visade sig vara kokta. Men det kan ju varit otur?!
1, Gillar bilden :D,
2, Intressant. Det var just Cavallotto ja var sugen på. Blir väldigt osäker nu om jag ska vara ärlig.
 
Jag köpte Cavalotto från dem för ett drygt år sen, inga problem med leveransen men har dock inte prövat någon flaska än så vet ej om de haft ett generellt problem med temperaturen på deras lager.
 

ranmos

Medlem
Om du är osäker så kan du alltid lägga en förfrågan om privatimport om du inte redan testat. Agrell & Hartley är importör.
 
Trådskapare
M

mperor

Medlem
Jag köpte Cavalotto från dem för ett drygt år sen, inga problem med leveransen men har dock inte prövat någon flaska än så vet ej om de haft ett generellt problem med temperaturen på deras lager.
Kanske är dags att öppna en flaska och undersöka ;)
 
Toppen