Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Julsprit = 476 Miljöbärkassar

SUPRA

Bäst
Orka kontakta socialdepartementet ;D

julsprit.jpg
 

Elvis

Medlem
SV: Julsprit = 476 Miljöbärkassar

SS Östermalmstorg föreslog samma för mig när jag hämtade ut en beställning och de inte visste hur man skulle slå in det i kassan. "Går det bra om du får ett kvitto på 4500 kassar i stället?".
 
Trådskapare
SUPRA

SUPRA

Bäst
SV: Julsprit = 476 Miljöbärkassar

Elvis skrev:
SS Östermalmstorg föreslog samma för mig när jag hämtade ut en beställning och de inte visste hur man skulle slå in det i kassan. "Går det bra om du får ett kvitto på 4500 kassar i stället?".

Funkar skitbra att visa det kvittot för FB om man får inbrott ;D

"Jo, det är så att..."

Krug skrev:
Ahhh. Sveriges mest, och bäste, utbildade personal...

Det är lätt att vara bäst när man inte har någon konkurrens.

Kul att det är Vällingby också, säkert Hampus som extraknäckte :D
 

hampus86

Medlem
SV: Julsprit = 476 Miljöbärkassar

haha! nej då :p. har varit på semester tills nu. Ska fråga om det när jag kommer tillbaka ;D. Dock inte säkert att det var vår bolag, stårt ju inte det uttryckligen ;D
 
Trådskapare
SUPRA

SUPRA

Bäst
SV: Julsprit = 476 Miljöbärkassar

hampus86 skrev:
Dock inte säkert att det var vår bolag, stårt ju inte det uttryckligen ;D

Berätta nåt jag inte vet, finns det fler än ett Systembolag i Vällingby? ;)
 

hampus86

Medlem
SV: Julsprit = 476 Miljöbärkassar

tänkte att kvinnan bodde i vällingby och kanske handlade nångonannanstans ;D. Men jo, det var vällingby. Jobbade inte då, var på semester ;D.Nån sommararbetare tror jag det var...
 
Trådskapare
SUPRA

SUPRA

Bäst
SV: Julsprit = 476 Miljöbärkassar

hampus86 skrev:
tänkte att kvinnan bodde i vällingby och kanske handlade nångonannanstans ;D. Men jo, det var vällingby. Jobbade inte då, var på semester ;D.Nån sommararbetare tror jag det var...

Tror du kan klättra högt upp i hierarkin inom det Statliga. Du har alla förutsättningar och kvalifikationer som behövs. :D

Förnekelse, bortförklaring "semester", skylla ifrån sig "semesterarbetare", och till sist "jobbade inte" - gäller väl för de flesta? :D :D ;) ;)
 

anders

Medlem
SV: Julsprit = 476 Miljöbärkassar

SUPRA skrev:
Tror du kan klättra högt upp i hierarkin inom det Statliga. Du har alla förutsättningar och kvalifikationer som behövs. :D

Förnekelse, bortförklaring "semester", skylla ifrån sig "semesterarbetare", och till sist "jobbade inte" - gäller väl för de flesta? :D :D ;) ;)

Ja, jag hade också blivit bitter på min arbetsgivare och skitit i arbetsinsatsen om jag missat Vinferno I pga en Arboga 10,2. ;D
 

hampus86

Medlem
SV: Julsprit = 476 Miljöbärkassar

haha, jag förjer bara devisen, bit inte handen som föder dig ;D. Dock kan det bli så att jag blir tvungen att sluta snart, p ga att jobbet allt som oftast krockar med shabbaten. Måste bara hitta något annat sätt att dryga ut min fattiga studentkassa på.
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Julsprit = 476 Miljöbärkassar

hampus86 skrev:
haha, jag förjer bara devisen, bit inte handen som föder dig ;D. Dock kan det bli så att jag blir tvungen att sluta snart, p ga att jobbet allt som oftast krockar med shabbaten. Måste bara hitta något annat sätt att dryga ut min fattiga studentkassa på.

Jadu, har du erfarenheten från SS så är ju inte steget så långt till ringen på t-centralen.

Ledsen, men den var för smaskig att låta bli! :)
 

hampus86

Medlem
SV: Julsprit = 476 Miljöbärkassar

Krug skrev:
Jadu, har du erfarenheten från SS så är ju inte steget så långt till ringen på t-centralen.

Ledsen, men den var för smaskig att låta bli! :)

Det är planen ;D
 
Toppen