Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Kinesisk nyår på Formosa.

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
Mina kära vänner som har restaurang Formosa har satt samman en 8 rätters nyårsmiddag chinese style till fredag 31 och lördag 1.
Kan verkligen rekomendera alla att gå dit och käka, det kommer att vara awsome. 295 spänn per person är inte direkt någon ohygglig summa pengar att slanta för maten heller. Minst 4 pers per bord.
Jag skulle egentligen ha lämnat staden i helgen och missat detta, men nu när jag blir kvar så ska jag naturligtvis dit.
Någon som är sugen att hänga på?

Hör av er i så fall.

//J
 
Last edited:

Sjödin

Joråsåatt...
Jag har ju tänkt gå dit länge nu, ända sen du nämnde dem här första gången. Men det blir ju aldrig av!!! Så är det visst när man sitter med barn i förortsskogen...
 
Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
Jag har ju tänkt gå dit länge nu, ända sen du nämnde dem här första gången. Men det blir ju aldrig av!!! Så är det visst när man sitter med barn i förortsskogen...
Stackars!

Som det verkar nu är vi typ 13 pers, lite lösa familjer och blandade facebookkompisar. :) Får se hur många det blir!
 
Körde en dagen efter på Formosa. Hot Pot, två personer, öl, efterrätt, extra tillbehör, 550 SEK. Vad kan man säga, Svårslaget både vad gäller maten och priset.

Bortse från utformningen av menyn som kanske lämnar lite mer att önska och lyssna på mäster @Jimmy Forsman råd om vad som ska beställas.
 
Toppen