Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Kinesiskt nyår i februari.

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
Det kinesiska nyåret infaller i år den 19 februari. Det är, så vitt min telefon säger mig, en torsdag och det är aldrig kul att dricka baiju på en torsdag!
Därför har jag och en väninna bestämt att vi ska dra ihop ett gäng människor och köra kinesiskt nyår den 20 februari istället. Vi tänkte lite i termerna "ju fler desto bättre och jag vill därför slänga ut en öppen trevare även här.
Är det någon som är sugen på att hänga med?

Vi kör på restaurang Formosa på Kornhamns torg i Gamla Stan i Stockholm, siktar på att börja vid 18-snåret.
Det finns en satt meny, men blir vi tillräckligt många, vilket jag tror att vi blir så kommer jag att be Ming köra någonting riktigt speciellt och kul!

Vi siktar på att fylla restaurangen! Kom själv, ta med vänner eller familj. Lägg bara en notis här så jag får koll på hur många det blir!

Mvh,

Jimmy
 
Toppen