This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!
För första gången på 25 år så höjer de priserna på frakten säger de, men vi som varit med ett tag vet att det kostade 35 euro innan det kostade 39.
Det är lite ett mysterium det där med fraktavgifter, då två olika handlare i samma land med liknande priser på flaskorna kan ha så olika fraktpriser - den ena bjuder på frakten eller tar tex 15 euro för sex flaskor medan den andra vill ha 50 euro för samma antal. Jag kan inte tro annat än att det beror på hur mycket de har ansträngt sig för att få ett bra ramavtal hos transportören?
Jag är rätt irriterad över dygnskostnaden i väntan på svalare temperaturer att kunna ta hem sina flaskor från IdealWine! Jag tycker under rådande omständigheter att de kunde bjuda på den kostnaden under sommaren, just nu känner jag mig som en gisslan!