Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Köpa vit rioja, ffa tondonia

john b

Medlem
Min låda med tondonia blanco reserva 2003 börjar ta slut och jag blir lite nervös. Vill ju inte vara utan detta fantastiska passartillalltvin.

Systembolaget ger inte napp för senare årgångar. Och på Internet ser jag mest slutsålt och dessutom hos för mig okända vinhandlare som jag mest blir nervös av #trygghetsnarkoman.

Vart skulle ni vända er för att köpa detta honungsfärgade gull? Tips emottages tacksamt.
Om ni tycker jag borde prova annan vit rioja i samma kvalitetsnivå blir jag också tacksam för input.
 

nickle

Medlem
Min låda med tondonia blanco reserva 2003 börjar ta slut och jag blir lite nervös. Vill ju inte vara utan detta fantastiska passartillalltvin.

Systembolaget ger inte napp för senare årgångar. Och på Internet ser jag mest slutsålt och dessutom hos för mig okända vinhandlare som jag mest blir nervös av #trygghetsnarkoman.

Vart skulle ni vända er för att köpa detta honungsfärgade gull? Tips emottages tacksamt.
Om ni tycker jag borde prova annan vit rioja i samma kvalitetsnivå blir jag också tacksam för input.
Jag var också intresserad! Har en flaska 2004 i källaren men har inte druckit vinet tidigare. Blir så stort om det inte går att få tag i fler flaskor. Tänk om det är jättegott! :/

Hur som så mejlade jag importören Janake och fick ett supertrevligt svar nu. Det kommer tydligen 360 flaskor 2005 den 5 april och 360 flaskor Gravonia Crianza Blanco 2009 den 6 september.

Goda nyheter men det lär väl bli klickrace!
 
Trådskapare
J

john b

Medlem
Trådskapare
J

john b

Medlem
Jag var också intresserad! Har en flaska 2004 i källaren men har inte druckit vinet tidigare. Blir så stort om det inte går att få tag i fler flaskor. Tänk om det är jättegott! :/

Hur som så mejlade jag importören Janake och fick ett supertrevligt svar nu. Det kommer tydligen 360 flaskor 2005 den 5 april och 360 flaskor Gravonia Crianza Blanco 2009 den 6 september.

Goda nyheter men det lär väl bli klickrace!

Sedärja kul!
Jag tänker hänga på onlinelåset och i värsta fall kasta mig i bilen till bolaget. Skriver upp datumet. Tackar.
 

Daniel A

Administratör
Min låda med tondonia blanco reserva 2003 börjar ta slut och jag blir lite nervös. Vill ju inte vara utan detta fantastiska passartillalltvin.

Första gången jag sett någon kalla det här ett "passartillalltvin". Det gör mig glad i själen!

Om du vill besöka mitt lilla krypin i Stockholm har jag ett litet lager för ”kompispris” att drickas på plats med lite tapas kanske? ;)http://spanjorskan.se/wp-content/uploads/Spanjorskan-ny-vinlista.pdf

Alltså, seriöst. Vem fan köper 1946 Toro Albala, Don PX på MAGNUM?!?! Helt galet.

Kul vinlista - får försöka svänga förbi någon gång!


Jag var också intresserad! Har en flaska 2004 i källaren men har inte druckit vinet tidigare. Blir så stort om det inte går att få tag i fler flaskor. Tänk om det är jättegott! :/

Hur som så mejlade jag importören Janake och fick ett supertrevligt svar nu. Det kommer tydligen 360 flaskor 2005 den 5 april och 360 flaskor Gravonia Crianza Blanco 2009 den 6 september.

Goda nyheter men det lär väl bli klickrace!

Stort tack för info!
 

gece

Man vänjer sig.
Hur som så mejlade jag importören Janake och fick ett supertrevligt svar nu. Det kommer tydligen 360 flaskor 2005 den 5 april och 360 flaskor Gravonia Crianza Blanco 2009 den 6 september.

Goda nyheter men det lär väl bli klickrace!
Lite besvärande att det börjar blir klickrace på Tondonia. Det vore ju väldigt fint om priserna höll sig där de är...
 
Toppen