Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Kvalitetssnus

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
Nu är jag ingen brukare av tobak, men jag har märkt att det den senaste tiden har dukt upp snus som marknadsförs bland annat under namnet Romeo y Julieta och något annat känt Cigarrnamn. Är det någon som har provat dessa eller vet någonting om produkterna i sig?
 

Mysonoxen

Medlem
SV: Kvalitetssnus

Krug skrev:
Nu är jag ingen brukare av tobak, men jag har märkt att det den senaste tiden har dukt upp snus som marknadsförs bland annat under namnet Romeo y Julieta och något annat känt Cigarrnamn. Är det någon som har provat dessa eller vet någonting om produkterna i sig?

Där ser man.

Själv är jag inbiten snusare sedan 30+ år tillbaka.

Det är Ettan lös som gäller och det funkar bättre ihop med vin än rökverk som man måste skölja munnen x antal ggr för att få bort om man ska prova vin.
 

vininfo.nu

Medlem
SV: Kvalitetssnus

Skräp... Tillverkas dock på Gotland av Taboca AS. Beskrivs av dom själva nästa himmelskt, men det gör bara fallet större när man väl smakat eländet...
 

vininfo.nu

Medlem
SV: Kvalitetssnus

Kan rekomedera årets Kardus...

Skuren tobak smaksatt med 23 årig rom i en trälåda... Himelskt god... Skall bjudas på i morgon - julafton...
 

Krug88

Medlem
SV: Kvalitetssnus

vininfo.nu skrev:
Kan rekomedera årets Kardus...

Skuren tobak smaksatt med 23 årig rom i en trälåda... Himelskt god... Skall bjudas på i morgon - julafton...
Snusar inte, men det där lät sjukt gott...
 
Toppen