Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

La Colline

Helen

Medlem
Trevlig vinlista till helt ok till bra priser, trevlig personal och råbiff och tonfisk var väl tillagat (eller ja, inte tillagad gällande råbiff).

På puckeln av götgatsbacken, något otippat.
Rekommenderas

Består deras vinlistan fortfarande bara av naturviner och ekologiska viner?
 

nohnohyeh

Medlem
Åt där i slutet av maj och var rätt besviken på maten. Råbiffen gillade jag också men varmrätterna vid tillfället var tyvärr hopplöst oinspirerade; lamm med tabbouleh som jag åt hade lämpat sig bättre på en enkel kolgrill för en hundring mindre än vad det kostade där. Den nu aktuella menyn ser visserligen roligare ut än utbudet jag hade att välja på. Men personalen var vänlig och hade stort tålamod under de påfrestningar de fick utstå från de äldre delarna av min släkt. Värt att testa om man gillar vinlistan, jag kan trots allt inte minnas att jag sett några negativa omdömen om stället så jag hade nog en del otur med mitt besök.
 
Toppen