Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

La Poja

A

Medlem
Just lagt ännu en låda av 2001 i källaren. Detta är ett vin som ingen kan kan bli besviken på.....
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: La Poja

Poija 01 är yummy!

JAg gillar Allegrini rent generellt, men jag måste säga att deras amarone varit lite trött på sistone, jag har några 01 (tror jag, kommer fan inte ihåg) som jag trycker varit lite trötta de senaste gångerna... Ah.nåväl!
 
Trådskapare
A

A

Medlem
SV: La Poja

Krug, Har du provat 2000? Har en låda av dessa men aldrig provat. 01 har jag haft i glaset med stort behag flera gånger, men de lådor jag har av denna får nu ligga med haspen på....
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: La Poja

Sist jag provade den tyckte jag att den var trött och oxiderad, men jag kan ju naturligtvis ha fått ett måndagsexemplar. Jag får ta och prova en till vid tillfälle, återkommer då med rapport!
 
Toppen