Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Lite brådis: Tips på långweekend i Sverige

SUPRA

Bäst
Jag har lite tvångssemester att ta ut, annars blir jag av med de dagarna och det verkar dumt.
Torsdag till Tisdag blir det, och tänkte ta nån övernattning eller två någonstans.

Så jag är på jakt efter ett nice hotell, gärna med bad och mycket barnvänligt och bra mat och dryck.

Har funderat på Grythyttan, har aldrig varit där och inte ens besökt deras hemsida än.

Och imorrn stoppar jag nyckeln i bilen och drar, så vart ska jag?

Tar tacksamt emot tips, specialdealar med mera. Ös på!
 

Bubblaren

Medlem
SV: Lite brådis: Tips på långweekend i Sverige

SUPRA skrev:
Jag har lite tvångssemester att ta ut, annars blir jag av med de dagarna och det verkar dumt.
Torsdag till Tisdag blir det, och tänkte ta nån övernattning eller två någonstans.

Så jag är på jakt efter ett nice hotell, gärna med bad och mycket barnvänligt och bra mat och dryck.

Har funderat på Grythyttan, har aldrig varit där och inte ens besökt deras hemsida än.

Och imorrn stoppar jag nyckeln i bilen och drar, så vart ska jag?

Tar tacksamt emot tips, specialdealar med mera. Ös på!

Grythyttan känns inte så rackarns barnvänligt, hur gamla är ungarna?

Kolla om Varberg kan vara ngt. Fästningen, havet, god mat, spa.
 

weezer

Medlem
SV: Lite brådis: Tips på långweekend i Sverige

Skara_Sommarland_Logo_464f21c8b87bc.gif
 
Trådskapare
SUPRA

SUPRA

Bäst
SV: Lite brådis: Tips på långweekend i Sverige

Stannade hemma och besökte exotiska platser som Fyrishov och Sydpoolen.

La pengarna på god mat och vin hemma istället. Man slipper iaf bli besviken på maten :)
 
SV: Lite brådis: Tips på långweekend i Sverige

SUPRA skrev:
Stannade hemma och besökte exotiska platser som Fyrishov och Sydpoolen.

La pengarna på god mat och vin hemma istället. Man slipper iaf bli besviken på maten :)

Så du åkte både norrut och söderöver + ser ut som en ett russin :)
 
Toppen