Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Män som gör saker tillsammans... I Tyskland...

Helen

Medlem
SV: Män som gör saker tillsammans... I Tyskland...

Mysonoxen skrev:
Och nu är jag tillbaka fast på Centralstationen. Min ärade hustru som nämns i tråden har inte fått tillbaka sitt kreditkort, men min smarta bankkontakt fixade så att mitt kort sändes till en Resebank som ligger i Hauptbahnhof, München och som hade öppet på torsdag där jag mycket riktigt hämtade ut mitt kort.
Jag får tacka min värd Anders för en trevlig tid i München och ser fram mot att svinga ytterligare glas med honom och andra från forumet...

Välkommen hem Mysen.
Nu måste du berätta om dina bravader på din Europatour. ;)
 
Trådskapare
M

Mysonoxen

Medlem
SV: Män som gör saker tillsammans... I Tyskland...

1CRU skrev:
Välkommen hem Mysen.
Nu måste du berätta om dina bravader på din Europatour. ;)
Tack!
Ja det finns det en hel del att förtälja om.
Allt från goda provningar, trevligt sällskap av Anders i München till ficktjuvsynglet i Florens, påvens välsignelse medelst handpåläggning av min dotter, kreditkortshelvetena och allt bärande av blytunga resväskor fyllda med viner.

Så här efteråt tycker man mest att det var ett eländigt släpande och svär vid sin faders grav att inte åka tåg mer, men då jag får distans till allt var det mycket roligt, även om jag p.g.a. lilljäntans väl och ve minimerade mina vingårdsbesök.

2005-provningen i Alsace av de fem stora Bordeauxerna åtföljt av utmärkta dessertviner från Alsace smällde högt. Den amerikanske advokaten cyklar rejält i poängbedömningen där då jag föredrar dem framför 2000, och inte bara p.g.a. att det är min sons födelseår eller något annat töntigt.
 
Toppen