Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Magasinet Törst – årets julklapp?

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
Hallå på er, hoppas att allt är bra och att uppladdningen inför julen är på topp!
Jag träffade på Maria på Grappe igår och vi pratade lite om hennes nya projekt, den fristående vintidningen TÖRST som hon dragit igång. Jag är på alla sätt positiv till nya initiativ i den stagnerande marknad som är svensk vinpress och sa att om hon har ett trevligt erbjudande så kan vi lägga upp en blänkare på forumet. Det kan ju inte skada i alla fall.

Magasinet Törst har nu en julkampanj som innebär att man får nr 1-5 för 399 kr, om man anger Koden: JULTÖRST, och jag kan inte tänka mig ett bättre sätt att spendera priset för en kvarts flaska hygglig champagne. Att man sen får nöjet av att stötta en nykomling gör det bara ännu trevligare!
https://torst.se/

//Jimmy
 
M

Mouton

Hallå på er, hoppas att allt är bra och att uppladdningen inför julen är på topp!
Jag träffade på Maria på Grappe igår och vi pratade lite om hennes nya projekt, den fristående vintidningen TÖRST som hon dragit igång. Jag är på alla sätt positiv till nya initiativ i den stagnerande marknad som är svensk vinpress och sa att om hon har ett trevligt erbjudande så kan vi lägga upp en blänkare på forumet. Det kan ju inte skada i alla fall.

Magasinet Törst har nu en julkampanj som innebär att man får nr 1-5 för 399 kr, om man anger Koden: JULTÖRST, och jag kan inte tänka mig ett bättre sätt att spendera priset för en kvarts flaska hygglig champagne. Att man sen får nöjet av att stötta en nykomling gör det bara ännu trevligare!
https://torst.se/

//Jimmy
Tack för den, den mest självklara prenumeration i år.
 
Hallå på er, hoppas att allt är bra och att uppladdningen inför julen är på topp!
Jag träffade på Maria på Grappe igår och vi pratade lite om hennes nya projekt, den fristående vintidningen TÖRST som hon dragit igång. Jag är på alla sätt positiv till nya initiativ i den stagnerande marknad som är svensk vinpress och sa att om hon har ett trevligt erbjudande så kan vi lägga upp en blänkare på forumet. Det kan ju inte skada i alla fall.

Magasinet Törst har nu en julkampanj som innebär att man får nr 1-5 för 399 kr, om man anger Koden: JULTÖRST, och jag kan inte tänka mig ett bättre sätt att spendera priset för en kvarts flaska hygglig champagne. Att man sen får nöjet av att stötta en nykomling gör det bara ännu trevligare!
https://torst.se/

//Jimmy
Jag tycker första numret var väldigt bra och har sen tidigare tecknat prenumeration, kan varmt rekommendera tidningen.
 
Toppen