Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Matsalen och Matbordet stänger.

AdamST

Medlem
Blev lite ledsen av att se att Matsalen slår igen innan jag haft chansen att käka där. Matbaren är bland det bästa och mest avslappnade jag ätit på i Stockholm, och jag är riktigt glad att den kommer att finnas kvar! Tror ni att målet är en ännu mer formaliserad fine dining-upplevelse eller att han vill ta den övriga verksamheten åt ett mer avslappnat håll som med Matbordet?
 

Elvis

Medlem
Jag har varit på Matsalen två gånger genom åren men håller Matbaren högre. Det ska bli spännande att se vad den nya skapelsen blir.

Matbordet har jag däremot inte besökt. Någon som varit där?
 
Toppen