Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Melbourne

buteljen

Medlem
Åker till Melbourne vid nyår och blir borta tre veckor.
Någon som varit där och har bra tips?
Alla tips kring bra producenter att besöka i Victoria är välkomna, liksom rekommendationer på hotell, restauranger, vinbarer etc :).
 

Fredrik L

Medlem
Kolla upp Alf Tumbles konto på instagram. Han verkar precis ha avslutat en Australienresa. Kan även tipsa om James Halliday's Wine Atlas of Australia om du vill läsa på lite själv om områdena och rekommenderade producenter.

För någon månad sedan hade Wine Australia en vinmässa på Grand. Den producent som jag tyckte var allra bäst av de jag provade vara Ten Minutes by Tractor från Mornington Peninsula - de skulle jag ha besökt om jag var i Melbourneområdet.
 
Toppen