Mini-BYOB Kalmar 17:e Mars [Tema Sjampanj]

Diskussion i 'Övrigt' startad av Emanuel, 1 mars 2017.

1. Emanuel

Emanuel - Ad astra per alas amforae

Den 17:e Mars kör vi ett inofficiellt litet mini-mini BYOB i Kalmar med det helt oväntade temat... Håll i er nu... Champagne.

Det blir inte så storstilat och välorganiserat som förra gången men jag tänkte ändå köra en blänkare här ifall någon råkade vara i krokarna och ville slinka förbi på ett glas även om det nu kanske är rätt ont om medlemmar som spontant lurkar runt i Kalmar en fredag... ;)
    Vi är fem såhär långt men någon till kan vi alltid klämma in.
    Ping
    @rs14
    @KA Import
    @Jonas Rydgren
    @Innertällmo Bryggeri
    Kommer förstås att planera ihop ett mer storstilat BYOB som ska kunna mäta sig med det sjöslaget vi hade sist men det får bli lite lite längre fram i tiden.

Patrik Sellin, rs14 och Tomas Lindblom gillar detta.
  2. KA Import

KA Import Vinimportör Leverantör

Mycket trevligt. Dock är jag i (ta dam) champagne just då... Besöker gamla och förhoppningsvis nya producenter som får visas fram på kommande övningar i Kalmar...:)

Emanuel gillar detta.
  3. rs14

rs14 Medlem

Låter ju himla trevligt! Den fredagen kan faktiskt passa mig bra, kärestan är fn iväg på utbildning och kommer hem imorgon så jag ska ta ett snack med henne i helgen. Kommer jag loss hemifrån så deltar jag gärna.

Emanuel gillar detta.
  4. Jonas Rydgren

Jonas Rydgren Medlem

Fan det hade verkligen varit trevligt, var fantastiskt sist, tyvärr har jag redan lovat bort mig detta datumet :mad:

5. Patrik Sellin

Patrik Sellin fd Innertällmo Bryggeri Provningsskribent

Vet inte hur jag har hamnat på den där listan - hade gärna varit med, men Kalmar ligger lite långt bort den dagen.

6. petterkalle

petterkalle It´s just wine, drink it

Kalmar är aldrig långt bort;)

Dela sidan