Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Mini-BYOB Kalmar 17:e Mars [Tema Sjampanj]

Emanuel

Instagram; Swedish Champagne Dude
Den 17:e Mars kör vi ett inofficiellt litet mini-mini BYOB i Kalmar med det helt oväntade temat... Håll i er nu... Champagne.

Det blir inte så storstilat och välorganiserat som förra gången men jag tänkte ändå köra en blänkare här ifall någon råkade vara i krokarna och ville slinka förbi på ett glas även om det nu kanske är rätt ont om medlemmar som spontant lurkar runt i Kalmar en fredag... ;)
Vi är fem såhär långt men någon till kan vi alltid klämma in.
Ping
@rs14
@KA Import
@Jonas Rydgren
@Innertällmo Bryggeri
Kommer förstås att planera ihop ett mer storstilat BYOB som ska kunna mäta sig med det sjöslaget vi hade sist men det får bli lite lite längre fram i tiden.
 

Kalle A

Medlem
Mycket trevligt. Dock är jag i (ta dam) champagne just då... Besöker gamla och förhoppningsvis nya producenter som får visas fram på kommande övningar i Kalmar...:)
 

rs14

Medlem
Låter ju himla trevligt! Den fredagen kan faktiskt passa mig bra, kärestan är fn iväg på utbildning och kommer hem imorgon så jag ska ta ett snack med henne i helgen. Kommer jag loss hemifrån så deltar jag gärna.
 

Patrik Sellin

fd Innertällmo Bryggeri
Den 17:e Mars kör vi ett inofficiellt litet mini-mini BYOB i Kalmar med det helt oväntade temat... Håll i er nu... Champagne.

Det blir inte så storstilat och välorganiserat som förra gången men jag tänkte ändå köra en blänkare här ifall någon råkade vara i krokarna och ville slinka förbi på ett glas även om det nu kanske är rätt ont om medlemmar som spontant lurkar runt i Kalmar en fredag... ;)
Vi är fem såhär långt men någon till kan vi alltid klämma in.
Ping
@rs14
@KA Import
@Jonas Rydgren
@Innertällmo Bryggeri
Kommer förstås att planera ihop ett mer storstilat BYOB som ska kunna mäta sig med det sjöslaget vi hade sist men det får bli lite lite längre fram i tiden.
Vet inte hur jag har hamnat på den där listan - hade gärna varit med, men Kalmar ligger lite långt bort den dagen.
 
Toppen