Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Modus Hoperandi, IPA,

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
Måste erkänna att jag är barnsligt förtjust i den här lilla gröna burken. Hade filmkväll med temat Mel Brooks, hipstermacka och hipsteröl och den Modus sticker ut varje gång jag dricker den. Den är inte väldigt komplicerad, det är ganska mycket humle men den lyckas vara rätt och slätt god med en skön finish.

Bryggd av SKA Brewing
India Pale Ale (IPA)
Durango, Colorado USA
6,8%
Kan rekommenderas.

//J
 

Henrik J

Medlem
SV: Modus Hoperandi, IPA,

En personlig favorit. Kul att det börjar komma mer kvalitetsöl på burk. Särskilt för humlerika pale ales och lagers som man gärna vill dricka så färska som möjligt så upplever jag burken som en överlägsen förpackning gentemot glasflaskor.
 
Toppen