Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Norsk språkvelger

Emanuel

Instagram; Swedish Champagne Dude
Bidrar nog en del till den norska besöksstatistiken då 90% av mina inlogg går genom norska servrar... Som halvtidsexiloljebaron behåller jag nog FW på svenska trots allt, har nog med guleböj och söltetöj på jobbet ändå.
 
Trådskapare
A
Bidrar nog en del till den norska besöksstatistiken då 90% av mina inlogg går genom norska servrar... Som halvtidsexiloljebaron behåller jag nog FW på svenska trots allt, har nog med guleböj och söltetöj på jobbet ändå.

Du får sälja idéen med finewines.se i Norge :).

För övrigt räknar jag med att du tillhör "not set" i tabellen från Google Analytics (data från senaste månaden)
Capture.JPG
 
Last edited:

Emanuel

Instagram; Swedish Champagne Dude
-Senaste månaden förutom de sista dagarna har jag varit i sverige, hade varit intressant om du ser någon skillnad månaden innan då jag satt dygnet runt och ugglade på FW från Norge, jag använder ju ofta flera olika enheter at logga in ifrån så jag antar att det räknas som olika användare?
Sedan beror det förmodligen på vilken basstation vår sattelitoperatör länkar oss via, kan tänka att det växlar beroende på om vi är på UK eller NOR-sockel och var på NOR-kusten vi är...
Om du har osedvanligt mycket inlogg från skotland ibland kan jag nog vara skyldig även till det då vi har bas i Aberdeen :)

I övrigt håller jag på att grundligt utforskar alla vinbarer i Bergen och det förtjänar kanske snart en egen liten tråd, finns en del guldkorn där minsann :)
 
Last edited:

Emanuel

Instagram; Swedish Champagne Dude
23/7-23/8 var det en region som hade en snittid per session på 24 minuter, hmm :)
Möre och Romsdal verkar smått överrepressenterat och det är där vårt HK ligger, misstänker att det kanske är där vår nätverkssladd går in i väggen. -Äntligen vet jag vart den tar vägen, härifrån ser jag ju bara att den försvinner ner i havet :)
 
Toppen