Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Ny moderator

Mattias Schyberg

Administratör
@Matlen har accepterat att ta på sig rollen som moderator. @Jimmy Forsman och jag är båda glada att han tar den rollen och att vi äntligen får lite styrsel på forumet.

Välkommen in i admingänget @Matlen
Det blir intressant och roligt hoppas jag, det är ju tack och lov ett väluppfostrat forum. ;) Ha nu bara överseende med att jag har noll koll på det mesta nu i början. :)
 

Mattias Schyberg

Administratör
Se på fan. Grattis och lycka till!
Nu är det ju dock inga konstigheter, men undrar du varför dina inlägg plötsligt speglar mina åsikter så vet du vad som är i görningen. :D

Skämt åsido, det är inte ofta det har behövt modereras på detta forum, det mesta är trots allt ok och takhöjden är hög (sunt förnuft har ju vi vinnördar vanligtvis). Detta kan mycket väl bli det enklaste uppdrag jag har tagit på mig. I alla fall så hoppas jag det. :)
 

Magnus L

urydhtfilgukj
Nu är det ju dock inga konstigheter, men undrar du varför dina inlägg plötsligt speglar mina åsikter så vet du vad som är i görningen. :D

Skämt åsido, det är inte ofta det har behövt modereras på detta forum, det mesta är trots allt ok och takhöjden är hög (sunt förnuft har ju vi vinnördar vanligtvis). Detta kan mycket väl bli det enklaste uppdrag jag har tagit på mig. I alla fall så hoppas jag det. :)
Haha, jag skall hålla extra koll så det inte börjar spöka i mina poäng! :)

Tror du får mest att göra med att godkänna eventuella gästinlägg och att styra upp klistrande av trådar. Brukar ju precis som du skriver sällan (något jag aldrig sett) städas upp bland medlemmarnas inlägg.
 

Mattias Schyberg

Administratör
Haha, jag skall hålla extra koll så det inte börjar spöka i mina poäng! :)

Tror du får mest att göra med att godkänna eventuella gästinlägg och att styra upp klistrande av trådar. Brukar ju precis som du skriver sällan (något jag aldrig sett) städas upp bland medlemmarnas inlägg.
Typ. ;)
 

Mattias Schyberg

Administratör
Forumet behöver dig ! ! !
Vänta bara, makt kan förgifta den mest beskedliga vinnörd. Makt är en stark drivkraft, även manifesterad genom en obetydlig moderator (det är lite som att vara Securitas-vakt - vem som helst duger så länge man gör vad man blir tillsagd). :)
 

StefanAkiko

Återgår till pendeldrickning post-COVID.
Det vet du, runt jul är fortfarande planen. Kanske kan jag jobba som kejsarpalatsvakt och klå dig svensk när du inte sköter dig? o_O
Det vore ju verkligen förnämligt!
Jag ordnar med en rustning och en bambukäpp åt dig samtidigt som jag ser fram mot fler blåmärken på min lekamen :nagelbitare:
 

Mattias Schyberg

Administratör
Exakt, efter smärta så blir nog till och med YTPN njutningsbart, eller Montazamis plonk som jag fick blint idag. Allt ligger i kontrasterna...
 

StefanAkiko

Återgår till pendeldrickning post-COVID.
Japanskt repsex? (ursäkta min okunskap vad gäller den specifika termen, forumets japanexpert kan säker fackuttrycket...)
Nu följer jag dig nog inte riktigt hela vägen?
image.jpg

Detta är ju rätt långt från både kendo och fine wining... Eller har du andra vanor?
 
Toppen