Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Nya årgångar september 2014

Ska finewines.se publicera listor över nya årgångar?

  • Ja

    Votes: 13 86,7%
  • Nej

    Votes: 1 6,7%
  • Kunde inte bry mig mindre

    Votes: 1 6,7%

  • Total voters
    15
Ett antal viner i Systembolagets fasta sortiment byter årgång. Brukar inte publicera dessa listor men lägger upp den för att få forumets reaktion. Vill ni att jag fortsatt lägger upp dylikt?

Kommer endast lägga upp det som PDF
 

Attachments

  • NÅ September papper.pdf
    234,8 KB · Visningar: 602

Mattias Schyberg

Administratör
Ett antal viner i Systembolagets fasta sortiment byter årgång. Brukar inte publicera dessa listor men lägger upp den för att få forumets reaktion. Vill ni att jag fortsatt lägger upp dylikt?

Kommer endast lägga upp det som PDF
Allt som rör vin som vi svenskar kan plocka upp i en butik nära oss är av intresse om du frågar mig. :)

Det är bara bolaget som tror att årgångar är oviktiga. ;)
 
Toppen