Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Nyhetsbrev , våren 2012

Nyhetsbrev som idag blev utsänt till alla medlemmar

Nu känns det som våren är här , solen skiner, värmen kommer tillbaka och vinsverige börjar vakna så smått igen.

Vi ville passa på att informera om lite nyheter. Forumet har ju fått ett antal nya medlemmar och vi har ändrat och lagt till några saker. Vad gäller innehåll så publicerar vi nu regelbundet nyheterna från Systembolaget och vi har också givit möjlighet för leverantörer att skriva under sitt eget namn (kräver separat registrering). Då forumet är avsett att diskutera vin och mat så hoppas vi att detta ger möjlighet till en än bättre dialog kring viner och utbud.

Själva forumet har också fått lite uppdateringar. Kopplingen för Iphone, Ipad och Android har uppdaterats vilket gör det enklare att till exempel lägga in bilder direkt från mobilen. Facebook har nu en enklare koppling och man kan direkt lägga upp diskussioner på sin Facebookprofil och logga på forumet med densamma.

Sedan tidigare finns finewines.se på Twitter ( @finewinesse) och Facebook (http://www.facebook.com/finewines.se) där du både följa forumet och lägga in egna inlägg.

Arbetet att skapa Sveriges mest intressanta vinforum fortsätter

Bästa vinhälsningar

Teamet bakom finewines.se
 
Trådskapare
A
SV: Nyhetsbrev , våren 2012

Bara ett förtydligande, jag vet att det snöar nu så ingen behöver påpeka det. Jag skyller allt på Jimmy denna gång.
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Nyhetsbrev , våren 2012

Absolut. Jag älskar när våren faller från himlen i våta, tjocka, sjok.
 
Trådskapare
A
SV: Nyhetsbrev , våren 2012

Jimmy Forsman skrev:
Absolut. Jag älskar när våren faller från himlen i våta, tjocka, sjok.
Mer att brevet skrevs en solig dag :). Vet att inte ens du kan kontrollera vädret, än !
 
Toppen