Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Nytt försök: BYOB Sollentuna 28/4

Patrik Sellin

fd Innertällmo Bryggeri
Den planerade BYOB:en den 7/4 blev inställd på grund av terrordåd och totalstopp i alla kommunikationer.
Vi gör därför ett nytt försök:
Den gången blir det i förorten: 28/4 19:00 Bygdevägen 41 i Sollentuna.
Inte lika smidig kommunikation som till min gamla lägenhet, men å andra sidan blir det inte lika trångt.
I och med att jag har flyttat är temat är "Nytt och fräscht", med fri tolkning.
Trots att det är gott om plats är det nog bra att hålla ner antalet deltagare till 12, anmäl i den här tråden.
Hittills anmälda är:
@gece
@MagnusH70
@Haglund
@Innertällmo Bryggeri
8 platser kvar
 

Daniel B

IT- & dryckesnörd
Tekniskt ansvarig
Får jag preliminärboka mig? :)
Har eventuellt en sak då som måste prioriteras högre men den är också preliminär :S
 

Tomas Lindblom

fd Deppodi
Moderator
Jag är också väldigt ledsen över att jag inte kan, finns inte mycket som slår en BYOB! Hoppas jag kan nästa gång. Kul att du orkar bjuda in gång på gång Patrik :)
 
Toppen