Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Obsessives - Personer med passioner

ChristianB

DipWSET
Härom dagen fick jag länken nedan av min bror. Han nämnde att det handlade om olika yrken där passionerade människor arbetade och verkligen brann för det de gjorde. Så jag började kika lite på det och nu har jag sett ett antal av dem; slutsatsen jag kan dra är att samma passion finns hos oss alla här som älskar bra vin (och dryck överlag!). Det finns en medvetenhet här på forumet som avslöjas i att en flaska vin inhandlas för att det är "just den där flaskan" och inte för att "skribent A och B" menar att det är ett fynd för 99 kr... Samma medvetenhet kan man se i de olika mini-dokumentärerna i spellistan!

Kanske är det ointressant för er, kanske är det precis lika ögonöppnande som att sätta näsan till det där glaset med Krug-88. ;)

https://www.youtube.com/playlist?list=PL1BA48F13ED42E95D
 
Toppen