Jag hann bara 12 sidor in i dagens SVD innan det var dags att lägga tidningen på flatbädden. Jag trodde bättre om Ola Skinnarmo.
SV: Ola Skinnarmo dricker rysk Champagne Såg också det där. Vad menar folk när de säger rysk champagne? Menar de Cristal?
SV: Ola Skinnarmo dricker rysk Champagne Jag har druckit "champagne" från Östtyskland. Minns inte vad det hette, men det var väldigt sött. Ställt mot Bollinger 1997 hade det inte en chans iaf Som sagt, vad finns det för "champagne" från Ryssland?
SV: Ola Skinnarmo dricker rysk Champagne Folk menar nog i allmänhet champagne producerad i någon av de gamla Sovjetrepublikerna, t.ex. Ryssland och Ukraina. På Sovjettiden hette den Sovetskoye Shampanskoye, men det finns säkert fler varumärken idag. Jag har inte provat själv men jag har läst att den är ungefär lika söt som tokaj...
SV: Ola Skinnarmo dricker rysk Champagne En vän gillar den skiten och den smakar hemskt. Tandtrollen slår frivolter när man dricker det.
SV: Ola Skinnarmo dricker rysk Champagne Eeew Och när jag äter kaviar till champagnen, så menar jag förstås Kalles.
SV: Ola Skinnarmo dricker rysk Champagne Jag har provat ryskt mousserade några gånger som tydligen skulle vara väligt fint, men det smakade skit. Sött som fan och hemsk smak.
SV: Ola Skinnarmo dricker rysk Champagne Ursprung är tydligen viktigt. Välj själva. Kan bli väldigt fel om man inte gör rätt. Svenska kaviar, rysk champagne. Fransk Champagne, rysk kaviar
SV: Ola Skinnarmo dricker rysk Champagne Får nog säga att jag föredrar den iranska kaviaren. Inte fullt så salt.
SV: Ola Skinnarmo dricker rysk Champagne Håller helt med. iransk kaviar är betydligt bättre med mindre sälta. Kommer fortfarande ihåg skräcken när jag glömt 100g Beluga, som jag fått av en Iransk vän, för länge i kylen. Det gröna som växte gjorde ingen människa glad. Måste dock säga att löjrom inte är helt fel heller
SV: Ola Skinnarmo dricker rysk Champagne Åh fy fan! Åh fy fan! Åh fy fan! Åh fy fan! Åh fy fan! Åh fy fan! Åh fy fan! Åh fy fan! Åh fy fan! Åh fy fan!