Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Problem med Bolagets onlinebeställning

Mats Petri

Österlen
Någon mer än jag som inte kan beställa via nya webbsidan?
När jag kommer till "Till betalning" börjar proceduren om igen och jag får gå till varukorgen och börja om i en oändlig loop och så fortsätter det.
Har provat med 2 olika webbläsare, Chrome + Safari.
 

LeChat

Medlem
Någon mer än jag som inte kan beställa via nya webbsidan?
När jag kommer till "Till betalning" börjar proceduren om igen och jag får gå till varukorgen och börja om i en oändlig loop och så fortsätter det.
Har provat med 2 olika webbläsare, Chrome + Safari.
Samma problem för mig idag. På chatten sa de att det berodde på driftstörningar av något slag.
 

Sigdarve

Medlem
Samma här. Funkar inte att söka var en vara finns heller. Också Mac med C + S. Varit så hela veckan. På jobbets pc funkar det bra.
 
Trådskapare
Mats Petri

Mats Petri

Österlen
Fick just följande svar från Kundtjänst:
"Ja vi har nu i slutet av veckan uppmärksammats av några av våra användare att det upplevt just det du beskriver. Våra IT-tekniker är medvetna om det och jobbar med detta tillfälliga tekniska fel och hoppas att det snart ska vara fixat"
Det här sätter ett tydligt finger på ett av problemen med MONOPOLET!
 
Fick just följande svar från Kundtjänst:
"Ja vi har nu i slutet av veckan uppmärksammats av några av våra användare att det upplevt just det du beskriver. Våra IT-tekniker är medvetna om det och jobbar med detta tillfälliga tekniska fel och hoppas att det snart ska vara fixat"
Det här sätter ett tydligt finger på ett av problemen med MONOPOLET!

"Vi erbjuder dock som vanligt alla våra kunder ett slätstruket och erbarmligt sortiment via våra butiker. En hushållsbib per helg håller EU-parlamentet borta som vi brukar säga"
 

Johan L

Medlem
Gick enligt uppgift bra att ringa butiken och be dem lägga beställningen åt en. Bra grej att komma ihåg till framtida problem, för det var väl knappast sista gången.
 
Toppen