Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Provningsledare/föreläsare sökes

Larseman

Medlem
Jag sitter i styrelsen för Munskänkarnas Tyresö-sektion. Vi kör normalt fyra större provningar per termin med 60-80 deltagare varje gång.
Nu är det så att vi saknar både tema och provningsledare till vår planerade provning söndagen den 4 december. Själv har jag redan hållit en provning i höst och det blir väl tjatigt om jag ska hålla en till :p
Finns det någon på forumet som är intresserad av att hålla en provning med oss? Tema och viner är valfritt, men våra medlemmar ligger inte på den avancerade delen av nördskalan så något hyfsat publikfriande skulle passa bäst.
 

bosse1961

Medlem
Hej,
Jag skulle gärna hjälpa till då jag ibland befinner mig på dina breddgrader. Dessvärre funkar inte 4 december. 11 december skulle fungera, men förstår om det är svårt att flytta dag...en annan gång kanske.
mvh/
Bo Lennart
Ordförande i Gävlesektionen
 
Trådskapare
Larseman

Larseman

Medlem
Hej,
Jag skulle gärna hjälpa till då jag ibland befinner mig på dina breddgrader. Dessvärre funkar inte 4 december. 11 december skulle fungera, men förstår om det är svårt att flytta dag...en annan gång kanske.
mvh/
Bo Lennart
Ordförande i Gävlesektionen
Kul att hitta fler Munskänkar på forumet :)
Det kan möjligen gå att flytta till den 11e, vi har inte lagt ut någon inbjudan ännu. jag har skickat frågan vidare till resten av styrelsen.
 
Toppen