Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Raveneau

YKW

Medlem
Fick bekräftelse på chablisen, men bekräftelser har man ju fått förr. Räknar kallt med att det trillar in en makulering snart.
 
Trådskapare
jrick

jrick

Medlem
Fick bekräftelse på chablisen, men bekräftelser har man ju fått förr. Räknar kallt med att det trillar in en makulering snart.
För mig blev det pop-up med "saldo 0" så har du kommit till bekräftelse får du den säkert.
 
  • Like
Reactions: YKW

Esko

Medlem
Jag gav det chansen men kammade noll.. men borde vara ett reguljärt webbsläpp i början på nästa år?
 
Bekräftelsemail på Chablis, men systemets sida har varit som sirap för mig på mobil senaste tiden så det tog tid. Lär väl komma ett makuleringsmail om en stund :rolleyes:
 

MarkusJ

Medlem
Härligt med en liten pulshöjare att starta dagen med. Blev inget för mig heller.

Jag gav det chansen men kammade noll.. men borde vara ett reguljärt webbsläpp i början på nästa år?
Är väl snudd på samma sannolikhet att få något på sådana här limiterade släpp oavsett hur själva släppet går till. Gillar ju dock webbsläppen mer men gissar att det är Lidby själva som bestämmer detta, lite promotion för deras vinklubb.
 
Toppen