Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

• Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Repour vinkorkar

G

guest202512

Finns det något ställe i Sverige eller i Europa som säljer Repour vinkorkar? Tycks endast gå att köpa på amerikanska Amazon, men om det finns någon vinaffär i Danmark eller på annat håll i Europa hade jag varit tacksam om nån kunde tala om det för mig.

Bastardo

Medlem
Finns det något ställe i Sverige eller i Europa som säljer Repour vinkorkar? Tycks endast gå att köpa på amerikanska Amazon, men om det finns någon vinaffär i Danmark eller på annat håll i Europa hade jag varit tacksam om nån kunde tala om det för mig.
Tysk amazon säljer i förpackningar med 24 i varje:
Kan finnas på andra ställen också. Jag ska söka vidare under kvällen.

Toppen