Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Rhone vinfestival Köpenhamn

God Afton!

Någon annan på forumet från de sydligare delarna av landet som ska över till Köpenhamn på Rhonefestivalen på Lördag? Jag och farsan bokade in oss i Måndags så det ska bli hima trevligt.

Festivalen anordnas av The Wine Company. Bifogar en pdf över producenter och viner som kommer att kunna testas.

Om något specifikt kan rekommenderas är jag idel öra.

/David
 

Attachments

  • Rhone Katalog 2017_low3.pdf
    396 KB · Visningar: 438

Mattias Schyberg

Administratör
God Afton!

Någon annan på forumet från de sydligare delarna av landet som ska över till Köpenhamn på Rhonefestivalen på Lördag? Jag och farsan bokade in oss i Måndags så det ska bli hima trevligt.

Festivalen anordnas av The Wine Company. Bifogar en pdf över producenter och viner som kommer att kunna testas.

Om något specifikt kan rekommenderas är jag idel öra.

/David
En vecka försent (var i Köpenhamn i helgen), men det låter sannerligen trevligt! :)
 
God Afton!

Någon annan på forumet från de sydligare delarna av landet som ska över till Köpenhamn på Rhonefestivalen på Lördag? Jag och farsan bokade in oss i Måndags så det ska bli hima trevligt.

Festivalen anordnas av The Wine Company. Bifogar en pdf över producenter och viner som kommer att kunna testas.

Om något specifikt kan rekommenderas är jag idel öra.

/David
Såg att MurMurIum från ventoux är där. Drack en grym roussanne från dem. Har inte sett firman i Sverige men om du skulle råka prova något från den firman så får du gärna dela med dig av dina intryck!
 
Trådskapare
David Nilsson

David Nilsson

Medlem
En vecka försent (var i Köpenhamn i helgen), men det låter sannerligen trevligt! :)
Just det, vill minnas att jag läst att du var i Cph nyligen.

Jag hoppas på det, ska göra mitt yttersta för att stå emot när köpsuget blir för stort. Börjar bli rätt så fullt i vinlagringsskåpet. Men en låda god CDP ska det nog gå att trycka in. ;)
 
Trådskapare
David Nilsson

David Nilsson

Medlem
Såg att MurMurIum från ventoux är där. Drack en grym roussanne från dem. Har inte sett firman i Sverige men om du skulle råka prova något från den firman så får du gärna dela med dig av dina intryck!
Tackar för tipset! Vita Rhonare är tyvärr ingen personlig favorit (har lite svårt för oljigheten), men om jag testar något från MurMurIum ska jag försöka att vara så objektiv jag kan. Återkommer om jag testar någon (man kan ju inte testa allt).
 
Toppen