Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Roberson Wine lägger ner sin svenska verksamhet.

Peder

Medlem
När skribentprovningarna för nätviner togs bort minskade också möjligheten att skriva om genren...

@Hans Artberg Så man har lagt av med provningar för nätviner? När det gäller Roberson så vet jag att det inte vill vara med i NVB och det kanske var rätt val om man inte ens har några provningar längre (märkligt). Själv har jag inte haft någon kontakt med nätvinhandlarnas sedan jag råkade ut för min lilla incident. Som läsare av Artbergomvin.nu så vet jag att du flitigt även recenserade nätviner från provningarna, men det finns nog många inom Sveriges vinskribenters förening som inte vill skriva om något annat än det som har ett nummer kopplat till Systembolaget oavsett hur bra vinet är.
 
Toppen