Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Sälja ett vinlagringsskåp?

Trådskapare
Bror

Bror

Så lite plats, pengar och tid.. så mycket vin
Bosch. Temperaturzoner. 1,90 högt. Rökfärgad glasdörr
BILLIGT till den jag känner eller ev. lär känna
 

Jele

Medlem
Är det integrerbart med köksinredning med vanliga mått så kan jag vara väldigt intresserad. Dvs. möjligt att ställa bredvid skåp med 60cm djup? Jag bor i Stockholm, Skanstull, men är dessvärre iväg på semester denna och två veckor till, så kan hämta först efter det. Men jag misstänker att någon hinner plocka upp det tidigare :(
Jesper

(Edit. Har du ingen brådska att bli av med det så kan jag självklart betala dig direkt och hämta så fort jag kommer hem till stan? Skicka ett pm i så fall med vad du vill ha för det)
 
Trådskapare
Bror

Bror

Så lite plats, pengar och tid.. så mycket vin
Är det integrerbart med köksinredning med vanliga mått så kan jag vara väldigt intresserad. Dvs. möjligt att ställa bredvid skåp med 60cm djup? Jag bor i Stockholm, Skanstull, men är dessvärre iväg på semester denna och två veckor till, så kan hämta först efter det. Men jag misstänker att någon hinner plocka upp det tidigare :(
Jesper

(Edit. Har du ingen brådska att bli av med det så kan jag självklart betala dig direkt och hämta så fort jag kommer hem till stan? Skicka ett pm i så fall med vad du vill ha för det)
Ja, det passar in bra, Som ett kylskåp. Har bild, Maila? Inboxa (eller vad man säger)
 

Bearman

a´lea iacta est iterum
Hoppas verkligen inte att Bror kastat in handduken... De flesta på forumet som vill sälja sin vinkyl brukar iofs köpa större eller bygga egen vinkällare, hoppas så är fallet i detta fall :)
 
Trådskapare
Bror

Bror

Så lite plats, pengar och tid.. så mycket vin
Bror kommer du göra som andra medlemmar? För sälja bort vinkylen och sen vinerna? Eller råkade du bara ha en övers? ;) Tänker så vi inte tappar ditt trevliga ansikte på våra byobs!
Snälla ord i slutet där. Sluta? Nope. Framtiden kommer visa att Patrik får konkurrens....

Hoppas verkligen inte att Bror kastat in handduken... De flesta på forumet som vill sälja sin vinkyl brukar iofs köpa större eller bygga egen vinkällare, hoppas så är fallet i detta fall :)
Här kastas inga handdukar. Vinrum under produktion.
 
Toppen