Sälja vinställ?

Diskussion i 'Språklåda för gäster' startad av Erica, 4 november 2017.

1. Erica

Erica Gäst

Hej,
    Vi vill pga flytt sälja tre vinställ - är någon intresserad? Eller har ni tips på ngn annanstans man kan sälja dem?
    i rödlackad metall, plats för 200 flaskor i varje. Står på golv samt skruvas fast i väggen. Inköpta på 1Cru Vin & Antique
    Säljes för 750:- per ställ eller alla tre för 2 000:-. Avhämtning i Älvsjö.
    Kontakta oss gärna på PE100PE100@hotmail.com. Foton kan mailas (efter som jag inte förstår hur jag kan attacha dem här :) )

Helen gillar detta.
  2. Helen

Helen Medlem

Hej Erica
    Helen heter jag och det är jag som äger 1Cru Vin & Antique. Jag har en kund som jag tror skulle vara intresserad. Jag kontaktar honom på måndag när jag kommer till affären och berättar för honom att du vill sälja dina vinställ. Säljer du dem innan så är det ok.
    Kram Helen

danryd gillar detta.
  3. Erica

Erica Gäst

Hej och tack Helen, det vore jättesnällt!

Mvh
    Erica

Helen gillar detta.
  4. Helen

Helen Medlem

Hej Erica, nu har jag pratat med min kund och jag har skickat denna länk till honom.
    Jag håller tummarna att det blir en affär :)

Mvh
    Helen

gece gillar detta.
  5. danryd

danryd :)

@Helen sån fantastisk kundservice att jag blir sugen på att köpa nått av dig fast jag inte behöver :)

6. Helen

Helen Medlem

@danryd vad fin du är! Det ligger i min natur att alltid försöka hjälpa allt och alla. Om vi alla lever efter det mottot får vi en finare värld :)
    Kram :kyss:

7. Bastardo

Bastardo Medlem

Om man inte hittar någonting att köpa hos dig, så är man inte en riktig vinälskare! :) Jag kommer nog beställa i framtiden, det finns flera läckra tillbehör samt glas som jag är sugen på.

Helen gillar detta.
  8. Helen

Helen Medlem

Hej igen Erica. Fick ett meddelande av min kund idag, han har läst denna tråd och insett att vinställen som du har är för höga för att passa in i hans vinkällare.
    Jag hoppas du hittar någon som vill köpa dem .
    OBS: Till eventuell köpare vinställen går att kortas ned med hjälp av en vinkelslip / bågfil.
    Mvh
    Helen

9. Peder2

Peder2 Gäst

Hej,

@Erica - har efter tips från Helene på 1er Cru försökt att maila dig på den mailadress du angett angående de vinställ du vill sälja. Kanske kan du testa att kontakta mig på peder.hok@gmail.com?

/Peder

Helen gillar detta.
  10. Erica

Erica Gäst

Hej Peder,

Nu har jag mailat på båda dina adresser, hör av dig här om du inte fått det.

Mvh Erica

11. danryd

danryd :)

Jag har inte handlat, men min fru beställde Lehmann glas, och en kompis var och hämtade hos dig, det blev en trevlig julklapp till mig

Elvis och Helen gillar detta.
  12. Helen

Helen Medlem

Aha, då vet jag vem det var som kom och hämtade dem Hoppas att du gillar dem och att du kommer in och hälsa på snart

Dela sidan