Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

• Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Säljes: 5 st Zalto Bgn-glas i Västra Göteborg

john b

Medlem
Enligt foto och rubrik!

Har 5 st glas som är över.

Skickas inte och säljes helst i klump.
De är använda ett par gånger allihopa och har sedan 3-4 år tillbaka bara stått i vitrinskåp.

Säljes som klump för 1500 pix.

Köparen har säkert en bra ide hur man tar med dem hem? Jag kan kanske bistå med en enstaka stor kartong men antar man kan behöva vaddera med ett lakan eller så?

Eller ha en passagerare i bilen som typ håller dem lite försiktigt...

Tack för titten!

John B.

1000049132.jpg

The Wall

Medlem
Enligt foto och rubrik!

Har 5 st glas som är över.

Skickas inte och säljes helst i klump.
De är använda ett par gånger allihopa och har sedan 3-4 år tillbaka bara stått i vitrinskåp.

Säljes som klump för 1500 pix.

Köparen har säkert en bra ide hur man tar med dem hem? Jag kan kanske bistå med en enstaka stor kartong men antar man kan behöva vaddera med ett lakan eller så?

Eller ha en passagerare i bilen som typ håller dem lite försiktigt...

Tack för titten!

John B.
"Är över"? Helt okänt begrepp för mig.
Om de ska packas i kartong brukar det vara bra med ihopknycklat tidningspapper som stötupptagare.

Toppen