Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Skulle ni låta er dotter gå ut med denna man?

Mysonoxen

Medlem
SV: Skulle ni låta er dotter gå ut med denna man?

Krug skrev:
Inget ont om Andreas Larsson, en mycket kompetent och trevlig herre som är väl värd sin framgång! Men jösses! Kolla in minen på den här! http://www.andreaslarsson.org

Med tanke på att min dotter är 11 månader gammal skulle det onekligen kännas ännu läskigare om han bjöd ut henne...
 
Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Skulle ni låta er dotter gå ut med denna man?

Ja, det skulle ju onekligen vara något prekärt. Men med det vinnande leendet som Andreas har där så borde han kunna få den mest allvarliga och överbeskyddande pappa att smälta!
 
Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Skulle ni låta er dotter gå ut med denna man?

Å andra sidan är det ju bara i Sverige som vi ser den typen av sjävförtroende som någonting negativt. Men jag kan hålla med om att man får lite småprettovibbar!
 

weezer

Medlem
SV: Skulle ni låta er dotter gå ut med denna man?

en viss liknad finns ju :)

brolin210_brolin_494402w.jpg



nav_contact.jpg
 
Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Skulle ni låta er dotter gå ut med denna man?

Hehehehe!

Ganska kul faktiskt!
 

Andreas L

Medlem
SV: Skulle ni låta er dotter gå ut med denna man?

Hej Krug, det är lugnt, jag är numera en stadgad man...
Och hellre pretto än folklig...
Vilken trevlig sida, jag återkommer... ;)
 
Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Skulle ni låta er dotter gå ut med denna man?

Andreas L skrev:
Hej Krug, det är lugnt, jag är numera en stadgad man...
Och hellre pretto än folklig...
Vilken trevlig sida, jag återkommer... ;)

Herr Larsson, välkommen hit!

Som du förstår är vi alla stora fans, och den man älskar retar man hehe. Vi får fira med ett glas Rajsling, för jag har aldrig druckit rajsling. ;)

Och, det är helt rätt, fy fan för att vara folklig!

//K
 

Andreas L

Medlem
SV: Skulle ni låta er dotter gå ut med denna man?

Misstänkte att det var du :D, jag tror att han som beställde rajsling av oss sitter inspärrad någonstans idag...
Stackarn :-\
 
Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Skulle ni låta er dotter gå ut med denna man?

Ja, det var en trasig pojke, men de som jag verkligen tyckte synd om var brudarna som han satt och fånstirrade på hela kvällen.

En sann hjälte!
 

Mysonoxen

Medlem
SV: Skulle ni låta er dotter gå ut med denna man?

weezer skrev:
en viss liknad finns ju :)

brolin210_brolin_494402w.jpg



nav_contact.jpg

Jisses, ser Brollan ut så där idag????

Det var väl en 5-6 år sen jag såg honom (och av bilden att döma en drös kilon) runt Sturehof.

Bara han inte slutar sina dagar som George Best :(
 

Andreas L

Medlem
SV: Skulle ni låta er dotter gå ut med denna man?

Kom igen grabbar, vistt har jag lagt på mig några kilon de senaste åren, men jag ser väl inte ut som Brolin... :'(
 
Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Skulle ni låta er dotter gå ut med denna man?

Jag sprang på vår hjälte idag på Vinordic, han muttrade någonting om "lättrökt kalkon och lättmjölk" och flinade hånfullt mot mig innan han vaggade iväg mot ännu en spädgris och sauerkrautspäckad provning av tyska viner.

Jag känner mig inte orolig! ;D

Dags att klippa en där pavan snart Larsson!
 

anders

Medlem
SV: Skulle ni låta er dotter gå ut med denna man?

Jag noterade valet av verb för att beskriva hastighet och rörelsemönster hos er båda, "sprang" respektive "vaggade". Ska vi tolka det som att Larssons föresats om snart återanvändande av äldre byxor ännu inte är i sikte... ;D
 
Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Skulle ni låta er dotter gå ut med denna man?

anders skrev:
Jag noterade valet av verb för att beskriva hastighet och rörelsemönster hos er båda, "sprang" respektive "vaggade". Ska vi tolka det som att Larssons föresats om snart återanvändande av äldre byxor ännu inte är i sikte... ;D

Han är ju väldigt lång pojken...
 

Mysonoxen

Medlem
SV: Skulle ni låta er dotter gå ut med denna man?

Ja, det är väldigt vad alla är långa här, med mina futtiga 184 cm känner jag mig som en dvärg.
Jag måste nog besöka Bengt Frithiofsson eller rentav Hugh Johnson som är tre äpplen hög för att återfinna lite självförtroende...
 
Toppen