Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Småodlarskumpa mini-BYO 21 oktober

vintomas

Numera lågaktiv bloggare
Jag och johan1279 hade tänkt prova några småodlarskumpor på eftermiddagen nu på söndag 21 oktober, med start vid 15-tiden. Platsen blir i köket hemma hos mig i Årsta (Stockholm). Det finns plats för några till att ansluta, totalt max 6 pers. Vill man vara med måste man ta med (minst) en flaska intressant småodlarskumpa.

Jag kallar det inte för "(mini-)vinferno" eftersom temat är uppstyrt, det möjliga deltagarantalet lite mer begränsat, och jag tänkte städa ut deltagarna i någorlunda rimlig tid.

Vid intresse, skicka mig ett PM, helst senast torsdag kväll (18 okt).
 
Sv: SV: Småodlarskumpa mini-BYO 21 oktober

vintomas skrev:
Jag och johan1279 hade tänkt prova några småodlarskumpor på eftermiddagen nu på söndag 21 oktober, med start vid 15-tiden. Platsen blir i köket hemma hos mig i Årsta (Stockholm). Det finns plats för några till att ansluta, totalt max 6 pers. Vill man vara med måste man ta med (minst) en flaska intressant småodlarskumpa.

Jag kallar det inte för "(mini-)vinferno" eftersom temat är uppstyrt, det möjliga deltagarantalet lite mer begränsat, och jag tänkte städa ut deltagarna i någorlunda rimlig tid.

Vid intresse, skicka mig ett PM, helst senast torsdag kväll (18 okt).

Hade gärna kommit då jag vet vad som vankas Är dock tyvärr i Piemonte och äter tryffel samt dricker lite vin. Överraskningsresa jag fick
 

KockJohan

Cioccolato Catering
Leverantör
SV: Småodlarskumpa mini-BYO 21 oktober

sådana överraskningar man får allt för sällan, grattis får man allt säga!
hörde att årets tryffelskörd ska ha varit bra, se till att frossa på de underbara så knölarna :) !
 
Trådskapare
vintomas

vintomas

Numera lågaktiv bloggare
SV: Sv: SV: Småodlarskumpa mini-BYO 21 oktober

Anders Landström skrev:
Är dock tyvärr i Piemonte och äter tryffel samt dricker lite vin.

Tror Svenska Akademien nu blir tvungen att utöka SAOB med ett ytterligare användningsområde för ordet "tyvärr". :D
 
SV: Småodlarskumpa mini-BYO 21 oktober

johan1279 skrev:
sådana överraskningar man får allt för sällan, grattis får man allt säga!
hörde att årets tryffelskörd ska ha varit bra, se till att frossa på de underbara så knölarna :) !
Tyvärr förstår jag att skörden är liten. Det har varit allt för torrt här nere. Nåt blir det nog dock
 
Toppen