Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

systembolagets sökfunktion

sunqan

Vinös
Är det nån som vet hur man söker efter varor med sänkt pris hos sb? Antingen är jag blind, eller så har de tagit bort möjlighete.
 

Emanuel

Instagram; Swedish Champagne Dude
Är det nån som vet hur man söker efter varor med sänkt pris hos sb? Antingen är jag blind, eller så har de tagit bort möjlighete.
Verkar ju logiskt, att göra det möjligt att se sänkta priser kan ju ses som att man uppmanar folk till att dricka och köpa mer än vad de hade tänkt.
Usch och fy!

Som parantes kan tilläggas att jag snubblade över ett sådant klipp för två år sedan när de släppte Tronquoy-Lalande -09 för EDIT:379:- för att sedan sänka den till 299 efter några veckor så det lönar sig att hålla ögonen öppna.
 
Last edited:

vintomas

Numera lågaktiv bloggare
Det finns en del riktiga "långliggare" (flera år) som är prissänkta i en eller flera omgångar, som inte dök upp när man sökte på "nedsatt pris". Jag har dragit slutsatsen att etiketteringen "nedsatt pris" togs bort efter ett halvår(?) eller så när nästa omgång prissänktes.
 
Toppen