Viktor Mörberg
Medlem
Chianti 
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Ngn som fĂ„tt bra svar pĂ„ detta?Vart har BĂ©rĂȘche tagit vĂ€gen nu dĂ„?![]()
Det finns i alla fall ingen information skribentportalen.Ngn som fÄtt bra svar pÄ detta?
Ok tack - verkar vara helt bortaDet finns i alla fall ingen information skribentportalen.
ah, nice, tack för info, dÄ kommer de troligtvis lanseras iaf och har inte bara magiskt försvunnit.Jag drog ivÀg en frÄga till Vin&Natur. Svar att det Àr strul med streckkoderna men jag fick inget nytt datum.
2022.Vet nĂ„gon vilken basĂ„rgĂ„ng det Ă€r pĂ„ den BĂ©rĂȘche som skulle slĂ€ppts nu?
HÄller med om det mesta men har svÄrt att finna den koncentrerade frukten. TvÀrtom, mer lÀttflyktig och ganska tunn i smaken. Jag nöjer mig med en flaska och stannar pÄ 85 pinnar.93081 Pradorey Reserva Finca La Mina 2020 275 kr 840 flaskor
N: Stall, lavendel, vanilj, svarta vinbÀr och kaffe.
M: Oliver, rapsolja, kastanj, svarta vinbÀr och vanilj. Elegant med mörk koncentrerad frukt och snygg balans. 90-92p
19/3 https://www.systembolaget.se/produkt/vin/bereche-et-fils-9230701/Ngn som fÄtt bra svar pÄ detta?
Konstigt med det slÀppet pÄ en torsdag nÀr resten av TS Àr pÄ fredagen. StÄr inte som webbslÀpp heller.
Det stÄr pÄ hemsidan att den 19/3 Àr ett webbslÀpp.Konstigt med det slÀppet pÄ en torsdag nÀr resten av TS Àr pÄ fredagen. StÄr inte som webbslÀpp heller.
Nja, ser mer ut som TS fast pĂ„ âfelâ dag. Eventuellt Ă€r det nĂ„got som Ă€ndras nĂ€r man kan se TS slĂ€ppet 20/3.Ă kte den rakt in i BS?
Hahaha, vafan, svÄrt att fixa streckkoder tydligen...Nu Àr det TS 10/4 som gÀller . . .