Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

• Som flera kanske har mĂ€rkt Ă€r sig finewines.se inte sig likt rent utseendemĂ€ssigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bĂ€ttre matcha vĂ„r tidigare fĂ€rgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den hĂ€r forumtrĂ„den!

TillfÀlligt sortiment 20260206

rnnbck

Medlem
Jag stĂ€llde frĂ„gan nĂ€r jag var pĂ„ SB förra veckan och han jag frĂ„gade hittade inte ett spĂ„r av BĂ©rĂȘche i deras system sĂ„ det Ă€r lite av en gĂ„ta.

thunberg

Flaskfantast
Administratör
93081 Pradorey Reserva Finca La Mina 2020 275 kr 840 flaskor
N: Stall, lavendel, vanilj, svarta vinbÀr och kaffe.
M: Oliver, rapsolja, kastanj, svarta vinbÀr och vanilj. Elegant med mörk koncentrerad frukt och snygg balans. 90-92p
HÄller med om det mesta men har svÄrt att finna den koncentrerade frukten. TvÀrtom, mer lÀttflyktig och ganska tunn i smaken. Jag nöjer mig med en flaska och stannar pÄ 85 pinnar.

Botri

Medlem
IMG_9639.jpeg
Dock stĂ„r inte Bereche som det. Är det som ser konstigt ut.

Toppen