Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

• Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Tillfälligt sortiment 20260703

Jag föll för (pris)trycket och köpte 3fl Wagner Stempel även jag. Priset vara ju sol om att det vara 2020 fortfarande så kände mig illa tvungen att inhandla

Foley

Medlem
Jag åkte också dit idag på två flaskor Wagner Stempel. Dricker inte ens Riesling 🙄. Tog även två flaskor Tua Rita vermentino samt en flaska Valle Real av bara farten

Botri

Medlem
Mycket märkligt släpp på Wagner Stempel. Lagersaldot försvann på mindre än en minut i fredags, dök sedan upp några fler flaskor som tog slut direkt. Nu står det att det ska komma in fler flaskor i lager. Stod först idag och sedan imorgon. Men fanns att beställa ett fåtal flaskor vid 8 tiden.

Samtidigt skickades flaskor ut till många butiker här i Stockholm. På systemet i Ringen har det bara försvunnit enstaka flaskor sedan i fredags, så inte direkt någon rusning i butik.

Toppen