Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Tillfälligt sortiment 27 oktober 2020

Skrutt

Medlem
Härligt att spika en liten men naggande god juldryck redan nu. 1 kvar av Vargellas i skrivande stund. Åså blev det lite vernaccia från San Gimignano. De kan vara lite sträva men denna låter fin.
 
provade utmattningstekniken(snabbtryck) typ 15 sekunder innan. men var tvungen att göra en refresh för att bli av me "denna vara kan inte beställas" och kunna gå vidare. Gjorde jag fel? Brukar hänga på låset i butik men hade inte tid idag och testade webbeställningen som gav mig saint-joseph och lite portvin :)
 

Skrutt

Medlem
provade utmattningstekniken(snabbtryck) typ 15 sekunder innan. men var tvungen att göra en refresh för att bli av me "denna vara kan inte beställas" och kunna gå vidare. Gjorde jag fel? Brukar hänga på låset i butik men hade inte tid idag och testade webbeställningen som gav mig saint-joseph och lite portvin :)
Det brukar vara refresh som gäller men jag vet inte med den nya hemsidan.
 

matage

Medlem
På lokala bolaget var det definitivt inget tryck idag.
8 minuter innan öppning var vi två personer i "fållan" och precis innan öppning var vi väl kanske sex pers som var ute efter små partier. Kunde i lugn och ro plocka 3 av vardera röd & vit Guigal Lieu dit St Joseph och 2st Taylors Vargellas
 
Trådskapare
J

Johan L

Medlem
provade utmattningstekniken(snabbtryck) typ 15 sekunder innan. men var tvungen att göra en refresh för att bli av me "denna vara kan inte beställas" och kunna gå vidare. Gjorde jag fel? Brukar hänga på låset i butik men hade inte tid idag och testade webbeställningen som gav mig saint-joseph och lite portvin :)

Den där tekniken gäller webblanseringar, vars beställningssida fungerar på ett eget vis. Gäller inte för beställningar ur övrigt sortiment. Sen vet jag inte om upplägget för webblanseringar har ändrats i och med deras nya hemsida.
 
Trådskapare
J

Johan L

Medlem
Blev 2 st Lieu-Dit Saint-Joseph Blanc, var ingen press på dem och finns fortfarande flaskor kvar på webben.
 

Mexikanaren

Medlem
Barolo Fratelli Alessandria försvann ju inom minuten på online-lagret kändes det som. Plockade hem 3 stycken av dem iaf, sen fick jag kalla mig nöjd
 

petterkalle

I rescued some wine. It was trapped in a bottle.
På lokala bolaget var det definitivt inget tryck idag.
8 minuter innan öppning var vi två personer i "fållan" och precis innan öppning var vi väl kanske sex pers som var ute efter små partier. Kunde i lugn och ro plocka 3 av vardera röd & vit Guigal Lieu dit St Joseph och 2st Taylors Vargellas
Exakt samma för mig + att jag hämtade ut 3 st Fire By Night. Var på bolaget kl 11 och var nästan ensam...:eek:
 
Toppen